La primera App de Pintxos per al Tarragona dPintxos
Descripció de l'encàrrec
Per donar difusió al nou esdeveniment gastronòmic organitzat per la Cambra de Comerç de Tarragona, es necessita donar un impuls tecnològic mitjançant aplicacions natives (iOs i Android) al concurs gastronòmic.
Necessitats
S'ha d'arribar al màxim nombre d'usuaris (clients potencials) abans que comenci l'esdeveniment, ja que al ser un esdeveniment nou és la primera edició.
Solucions
Com és un nou esdeveniment gastronòmic s'inicia una campanya viral de gamificació mitjançant comparticions a les xarxes socials, aconseguint gran repercussió mediàtica, així com el branding i el nombre d'usuaris necessari en iniciar l'esdeveniment. Per aconseguir-ho es decideix dotar les Apps de diverses tecnologies i tècniques de gamificació com ara: Comentaris, Puntuacions, Rànquings dinàmics; Favorites, Provades, M'agrades, etc; Concursos mitjançant Facebook i Twitter, etc.
Resultats
L'acollida pels usuaris ha estat millor del que s'esperava, les descàrregues i l'ús de l'aplicació en aquest nou esdeveniment gastronòmic ha superat les expectatives preliminars.